6.3.10

Fredag-lördag

Nu när vi jobbar "som vanliga Svenssons", alltså måndag-fredag, 8-17 så gör vi vårt bästa för att uppfylla allt som det innebär. Vi har förstått att Fredagsfika är något som de här människorna sysslar med. Sagt och gjort, latte och Delicatoboll blev det. Jag ser ut att vara het på gröten...



...lite väl het kanske? Men god var den.



Vi packade upp Pieces-trosor med mönster av den ovanligare sorten. Vad sägs om en hamburgare över musen....



...eller kanske storpacket från Hemglass i stället?



Efter jobbet drog jag och Brorsan hem till mamma och pappa. Det infann sig vårkänslor i bilen på väg dit minsann!


Det var inte bara negerbollar jag var het på denna fredag, utan även bubblisflaskan. Vi tömde den fort, mamsen och jag. "Oj va gott det här var, svamlade hon". Jag instämde.


Bresaola med parmesan, olivolja och ruccola är fina grejer.



Liksom mammas fantastiska fisksoppa!



Mamma och jag begav oss till stan på shoppingtur. Jag blundar och ser allmänt konstig ut, men jag ville bara visa vilken fin dag det var idag!



Har spanat på den här jättefina tunikan från Vila innan. Men inget köp, jag vet ju att det är meningslöst eftersom jag ändå inte kan jobba i den och då blir det bara hängande i garderoben.



På KappAhl hittade jag snygga brallor i fuskskinn. Provade även ett par svarta som var grymt snygga. Kostade bara 250 pix men plast är ingen hit att gå ut och dansa i. Hade det varit äkta skinn och kostat typ 600 hade jag inte tvivlat.


Har ingen aning om vad man kallar det, men sånt här "mc-aktigt" över benen syns massor i vår.



Inga kommentarer:

Besökare