3.3.10

Onsdag igen

Jag har inte snusat på tre dagar. Fan vad det har varit jobbigt men det har gått. I stället missbrukar jag kaffe som en idiot. Idag anmärkte tjejerna på att jag sträcker ut armen, manhaftigt likt en riktig hantverkare när jag dricker mitt kaffe. De kom på mig när jag stod i den här positionen. Jag tror att jag påverkas av att ha elektriker, målare och byggarbetare runt benen hela dagarna.

Alltså ingen av bilderna vi tog blev bra, men eftersom jag är inne i en självkänsla-svacka vad gäller mitt utseende så tvingar jag mig själv att publicera och tycka att jag är skitsnygg ändå. Såhär såg jag ut idag.


Den här bilden visar varför jag ska gå till tandläkaren för sextusen spänn i april. Ni kanske ser att min vänstra framtand (sett ifrån detta hållet) är en bra bit kortare än den högra. När jag var tio år hade jag oturen att missa en frisbee som kom farandes och en bit av tanden gick av. Denna bit har sedan dess lagats med plast flera gånger, men nu vill tandläkaren göra en porslinslagning. Jag har bråkat med försäkringsbolaget i ett par månader nu och för ett par veckor sedan gick det äntligen igenom att de kommer att betala. Så jävla skönt, för jag hade lagat tanden oavsett, eftersom det knappt finns något kvar av den snart, men det känns gött att slippa punga ut ur egen ficka. Så den 7 april ska jag dit.


Inga kommentarer:

Besökare