17.9.10

Höst och nystart


Ja, du ser helt rätt, jag har uppdaterat bloggen! Det är fredag, jag har varit ledig hela långa dagen, och nu sitter jag och myser med tända ljus och väntar på att mannen ska komma hem. Laddar upp iPoden med bra musik inför morgondagen, då jag ska springa Kretsloppet. Ser fram emot detta, även fast jag kanske tränat lite dåligt.

Som många av er redan vet, har jag fått nytt jobb. Torsdagen den 30 september gör jag min sista dag på Vero Moda och den 4 oktober börjar jag på mitt nya jobb. Det är med fyra fina, lärorika, tuffa, roliga, jobbiga och fantastiska år i bagaget som jag säger hejdå till butiken, som varit en betydande del av mitt liv i vuxen ålder. En stor del av min identitet är just denna butik och det kommer att kännas väldigt konstigt att lämna detta bakom mig. Men jag kunde inte vara mer redo att ta steget, och varje millimeter av mig säger att detta är helt rätt!

3 kommentarer:

Freja sa...

vilken fin bild!

ps. välkommen tillbaka! puss

Maria sa...

Tack!!

sanam sa...

vadå för jobb?? jag vet inte!! berätta!! förresten jättefin bild!!

Besökare