18.9.10

Redo


Vaknade klockan sju i morse av åska och ösregn och tänkte, att det här blir en bra dag! Nu är det cirka fyra timmar till starten går. Förra lördagen, när jag varit ute på en eftermiddagsrunda, skrev jag på Facebook att det gärna fick regna lite även idag. Men då menade jag ju regna lite, och det är inte samma sak som att hela himlen öppnar sig, i kombination med att det blåser storm. Vi får helt enkelt hoppas att vinden mojnar och att regnet avtar, på dessa fyra timmar.

Annars är jag grymt laddad. Kläderna hänger redo, iPoden är laddad, vattenintaget är högt, frukosten är i magen sedan ett par timmar och kesoplättar stekta och färdiga att intas ett par timmar innan start. Nu kör vi!

2 kommentarer:

Karin sa...

Hej Mia!
Grymt bra sprungit!!Jag blev nyfiken på kesoplättar...har du nåt recept?Kul att du började blogga igen=)mvh Karin

Maria sa...

Tack, det kändes riktigt bra! Kesoplättarna har jag hittat på en blogg, jag kan lägga upp receptet här på bloggen! Ja, nu är jag på G med bloggandet!

Besökare