21.9.10

Trött

Jag kan inte för mitt liv förstå, varför jag är så outhärdligt trött på morgnarna! När jag väl är uppe så har jag ofantligt mycket energi, men även fast jag sover nio timmar så är jag helt död och snoozar i en hel förbannad evighet. Hur ska detta gå när jag ska börja klockan nio varje dag? Jag får helt enkelt hoppas på att kroppen ställer om sig tills dess.

Efter två dagars vila sedan Kretsloppet i lördags, blir det idag en vända på löpbandet efter jobbet. Min syster behövde hämtning i stan vid niotiden ikväll, så i stället för att åka hem och vända efter jobbet, så tänker jag ta en sväng till gymet. Jag har annars extremt svårt att motivera mig att åka och träna, de dagar då jag stänger och slutar halv åtta. Men idag har jag en bra anledning.

Nu ska jag ta mig upp ur sängen och göra lite frukost, innan det är dags att ge mig av till jobbet. Önskar er alla en riktigt fin dag!

Inga kommentarer:

Besökare