23.9.10

Pigg


Vilken underbar dag! Jag är ledig, pigg och utvilad. Har en fruktansvärd träningsvärk dock... Men den tänkte jag råda bot på med ett spinningpass ikväll.

Tvätten är hängd, huset är städat och jag är på gott humör! Om någon timma tänkte jag ge mig ut i skogen och plocka mossa och kottar till höstplanteringar i mina nyinköpta utekrukor. Sensommarplanteringarna har börjat ledsna, så nu är det dags att byta. Jag hoppas bara inte att jag är för tidigt ute, förra året var jag ute och plockade fallna kottar och planterade några veckor senare.

Har bokat klipptid på fredag nästa vecka. Jag tror att det är dags att lämna min årslånga, rödhåriga period. Jag har trivts otroligt bra i den hårfärgen, men det känns inte lika kul nu när man blir höstblek och när solen och dagsljuset inte tar fram färgen lika bra. Så nästa vecka blir jag nog brunett igen.

Inga kommentarer:

Besökare