12.10.10

Arbetsglädje

Gud vad dåligt jag har sovit i natt! Gick och lade mig vid 22 och tittade på ett avsnitt av "Vem vet mest?" (som för övrigt har blivit min nya hobby, mycket bra för man förenar nytta med nöje). Spanade lite på nätet och släckte klockan elva. Och kunde inte somna. Låg och vred och vände på mig i över en timma. Sen vaknade jag halvt två. Och halv tre. Usch, jag har aldrig problem med att sova annars, det måste vara galet jobbigt att alltid ha det så!

Men vet ni vad som är positivt? Att jag vet att jag inte kunde sova för att jag låg och tänkte på och längtade så mycket tills jag får vara på jobbet igen - det sprudlar i mig av lycka och arbetsglädje. Jag trodde inte att ett jobb kunde förändra såhär mycket i ens liv!

I morgon ska jag på en riktigt rolig grej med min lillasyster. Vad får ni veta i morgon!

Inga kommentarer:

Besökare