26.10.10

Mot målet

I morse vaknade jag med en riktigt risig nacke och rygg, samt huvudvärk som strålade rejält från nacken. En av övningarna på boxen igår innefattade kullerbyttor. Eftersom jag har problem med min nacke från och till, och dessutom kände av det en del under förra veckan, bestämde jag mig för att verkligen känna efter ordentligt och inte fortsätta om jag kände minsta obehag. Dock kändes det okej och jag körde på vilket resulterade i cirka trettio st.

Det skulle jag inte ha gjort. Fick genom jobbet en tid hos en smått galen naprapat. Shit vad hon gick lös! Jag fick order om att inte träna förrän till helgen, så det fick bli en lätt promenad med syster, i stället för vår planerade löprunda.

För övrigt känns motivationen inför Den stora utmaningen otroligt bra! Jag hoppas att jag genom att skriva en hel del om min träning här på bloggen, kan motivera fler att träna, röra på sig och äta bra. Jag har aldrig tränat inför ett särskilt mål tidigare, men det kan varmt rekommenderas, då man känner sig väldigt motiverad.

Inga kommentarer:

Besökare