24.10.10

Däckad

Jag har nog inte varit såhär dålig dagen efter på flera år! Senast jag mådde sähär var nog efter ett 30-årskalas för fyra år sedan. MEN så kul vi hade igår på klassåterträffen. Det var otroligt roligt att träffa alla och som vi skrattade åt alla gamla minnen. Roligt var också att vår klass hade störst uppslutning av alla klasser i hela kommunen, det var inte många från 9D som saknades på Grand hotell igår. Tack alla ni som var där och förgyllde kvällen!

Dagen har alltså spenderats i sängläge, med några pauser för att äta. Jag avbokade till och med min älskade söndagsspinning, när jag insåg att det skulle vara omöjligt för mig att ta mig igenom sextio minuter sittandes på en cykel... Så sammanfattningsvis kan vi säga att jag bara vill att den här dagen ska ta slut...

På onsdag och torsdag ska jag på utbildning på Boråstapeter. Det kommer att vara både praktik i deras designstudio, och teori med en välrennomerad föreläsare som verkligen kommer bli ett privilegium att få lyssna till.

Inga kommentarer:

Besökare