15.10.10

Fredag

Ännu en vecka är till sin ända. Ja, inte hela veckan förstås, men fem vardagar har passerat. Det slog mig att det idag är två veckor sedan jag träffade mina nya arbetskamrater första gången, och den tiden har gått i ljusets hastighet! I morgon ska jag jobba en lördag för första gången, vilket jag ser fram emot.

Nästa helg är det dags för återträff med klasskamraterna från högstadiet, eftersom det är tio år sedan vi slutade högstadiet. Dessutom firar Knalleporten ett år samma dag, och jag hoppas få en plats på Dansbandsspinningen när platserna släpps. Ni hör ju bara själva hur roligt det låter!

Men nu tänker jag njuta av fredagkvällen och gå och lägga mig relativt tidigt för att hinna med en joggingtur innan jobbet. Sen ska jag åka till Dalsjöfors och fira in platsen i Allsvenskan. Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer:

Besökare