25.8.08

Dagens träning

Jag är dödstrött. Den här veckan är killing. Vi ska flytta ur lägenheten. Städa och packa. Jag jobbar sex dagar. Darling jobbar sju dagar. Jag ska till frisören. Det är stressigt.

Idag har jag inte mycket att säga (eller egentligen har jag det men jag orkar inte).

Vill tacka
Skoslynan för tekniktipsen från i lördags. Idag sprang jag fem kilometer under trettio minuter. Visserligen på bandet, men det var bättre än annars ändå.

Dagens träning bestod av:
1000 m rodd (uppvärmning)

Bröstpress 4x15

Axelpress 2x15
Axellyft med skivstång 2x15
Bålrotation 3x20
Situps med rep och vikter 3x20

5 km på löpbandet

Nu ska jag varva ner med ett avsnitt "Morden i Midsomer". Godnatt.

3 kommentarer:

Freja sa...

jag blir trött av att bara läsa allt du gör.... lycka till i veckan!

Anonym sa...

Hörrö, jag har lite nya bilder på dig! Tänkte kolla med dig om det är ok att publicera dom på ansiktsboken. Eller om du behöver nya profilbilder? Tror inte du behöver skämmas så mycket...

skönt att se att du tar modegrejjen på allvar. jag menar, det är viktigt att även ha rent under!

Maria sa...

Freja: haha! ;) du får säga till din mamma att ni ska ut och gå en massa i stället ;) puss

michael: haha du det är lugnt. jag skäms för mig själv och gör det med bravur. Publicera på! Men skippa helst "Skalle-Per"-bilderna. Det finns de som skulle bli så avundsjuka då...

Besökare