9.8.08

Trott igen

Sa var sista kvallen pa Rhodos kommen. Eller ja, bussen till flygplatsen gar inte forran nio i morgon kvall, men rummet ska i vanlig ordning lamnas pa formiddagen.

Idag har jag legat pa stranden som ligger vid mitt hotell, pa ons vastra sida. Det blaser oerhort mycket mer har, nagot i overkant. Men idag var jag for det forsta alldeles for trott for att ga till ostra sidan, dels var det sinnesjukt varmt och dels det blaste alldeles underbart skont har. Sen sa slapp jag mina efterhangsna danskar... Sa idag har jag haft en valdigt skon dag maste jag saga.

Trott idag, och kan inte bestamma mig for om jag ska ga en svang till bargatan eller inte. Det ar ju min sista kvall trots allt. Jag fortsatter fundera en stund till. Om lite drygt ett dygn flyger jag tillbaka till Sverige!

Inga kommentarer:

Besökare