24.8.08

Vilken kväll!

Igår var det alltså dags för årets stora födelsedagskalas! Två av våra vänner fyller 30 år i år, och detta firades som aldrig förr. Kvällen var så outstanding rolig! Temat var "Rosa och Turkos", som ni kanske ser på bilderna. Underbara människor i roliga kläder, som bjöd på sig själva och kalasade natten lång. Tack Lina och Åse för en sanslöst kul tillställning!

Min man hade på sig...ja just det rosa tights med vita revärer från Cheap Monday. Här ser ni honom dessutom göra en "modebloggs-pose", iklädd dem. Sanna och Michael är också med på denna bild.

Här ser jag lite smått halvseg ut, men oj vad roligt jag hade sen!

Min trendiga man och jag

Djur i bur. Vi åkte skåpbil till festen. Varför, förstår ni lite längre ner...

En del av kalasgänget hade gjort en "droppställning" med rosa och turkos drink i droppåsar, och fäste sedan en kanyl vardera i födelsedagsbarnens armveck, som senare under kvällen skulle kopplas in.. Hur det gick med den saken vet jag inte...

Närmare bild på spektaklet

Två charmiga rosa pojkar

Födelsedagsbarnen!!

Peter Sörensen dök upp i en fin huvudbonad, vilken självklart var tvungen att provas av samtliga deltagare på festen...

Jönssonligan???

Vi fick välkomstdrink i form av mer. Haha, extra skoj för dem som fick tag i sju stycken...typ Johan!!

Westlund hade lite svårt att bedöma avstånd och skulle ta kort på väldigt nära håll. Min bordsgranne Henrik och jag.

...som även fick en puss på kinden.

Alla var på gott humör!

Camilla var glad!

Erina och Patrik

Killarna i de snygga joggingdressarna

De som inte hade hunnit måla naglarna rosa, fick göra det under kvällen. Lill-T var en av dem!

Herrarna vid grillen

Michael, varför ser du så lugn och snäll ut på den här bilden? Verkligheten var ju inte precis den samma....

Michael skulle ta ett kort på mig när jag hoppade. Det gick inte så bra.

...timingen var typ usel...

...men tillslut fick han till det. Om det blev så snyggt vet jag ju förstås inte.

Och här har ni anledningen till att vi åkte skåpbil! DingoBerra kom cyklandes in i lokalen med en av Åse´s presenter...

...som hon blev väldigt glad över!

Någon lånade ut en rosa keps och glasögon till mig. Hm?

Min alldeles underbara gorgeous man, ser ut som Linus på Linjen, på väg hem i natten.

3 kommentarer:

Freja sa...

Alltså Z du var sååå läcker i dina tajts! mohahahahhahahah! Det verkar ha varit en superrolig fest!

Anonym sa...

hjälp...

Anonym sa...

Måste vart en super kul fest!! Ubderbara bilder! =)

Besökare