19.8.08

Tisdag




Nu har jag varit på sjukhuset och tagit blodprov för nya allergitester. Jag är ju allergisk mot en hel del saker, men det är vissa födoämnen som vi ännu inte redit ut om jag tål eller inte. Så om några veckor får jag besked om det verkar som jag tål cashewnötter och pinjenötter, eller inte. Och om det verkar så, får jag åka upp till sjukhuset och min allergiläkare och äta detta i små mängder under uppsyn. Man kan nämligen inte helt lita på dessa prov, och eftersom det handlar om andnöd från min sida, om jag reagerar, vill de ta det säkra före det osäkra!

Idag har jag på mig klänning från mitt älskade Object (märke från Bestseller som säljs i VILA-butiker, samt gross-butiker). Man ser inte på bilden hur fin den är. Massor av fina detaljer, och delvis öppen i ryggen. Får visa en bättre bild någon dag! Strumpbyxor och sjal från Pieces, jeansjacka från Röda Korset (Levi´s) och boots samt väska från Wedins. Glasögon Replay. Armband från Grekland och silverarmband från Makedonien - present från svärföräldrarna .

Inga kommentarer:

Besökare