27.8.08

En finfin kväll

Vi är ett gäng, på tio tjejer, som gick i samma klass i gymnasiet, och fortfarande träffas med jämna mellanrum. Vilket ofta får reaktioner från andra: "Oj är ni så många, och ses fortfarande!?". Detta är något jag är väldigt glad för!

Under de dryga fem år som passerat sedan vi slutade skolan, har alla bott eller rest, i jordens alla hörn! Växjö, Linköping, Stockholm, Japan, USA, Holland, Jönköping, England, Thailand och alla ställen man kan tänka sig! Vi ses så ofta vi kan, men nog var det extremt längesedan vi alla kunde komma.

Men igår hade vi bestämt träff på Babbel och alla tio dök upp! (Bilden är dock tagen innan alla anlänt). Tusen tack mina underbara tjejer, för en rolig kväll med god mat!



Visst har jag fantastiskt fina vänner?
Alla hamnade dock inte på bild, men ni är lika fina ni!


Söta Kakan hade fin fläta och var nyförlovad. Hon är dessutom så rar att hon kommer till mig klockan åtta i morgon bitti och hjälper mig att tömma förrådet!

Emmelie, du är så fin!!

Naida, du är typ världens kuligaste person! Fin är du i din sjal också!

Inga kommentarer:

Besökare