23.8.08

Äntligen!


Då var det gjort! Jag har sprungit Ramnaloppet. Jag vann loppet, på tiden 1.06, vilket jag faktiskt är nöjd med på sträckan 10,5 km. Efteråt fick jag en fin, rosa, vinnartröja och en flaska bubbel runt halsen. Alla som gick förbi trodde garanterat att vi hade möhippa... Haha. Tack Sanna och Marie för ert lilla arrangemang och påhejandet när jag sprang!

Nu har jag satt i mig lite mat, ska hoppa in i duschen och sedan ner på stan och fixa lite grejer inför kvällens stora kalas!

3 kommentarer:

Freja sa...

Hurra! Du måste vara supernöjd med resultatet! Hoppas att det inte blir för mycket "sportdryck" ikväll! Vi hörs snart igen - det var så kul att prata med dig igår!

Anonym sa...

Hej Hopp hur mås det idag ?
Själv känner jag mig som jag förtjänar....hua kram kram

Maria sa...

freja: de blev rejält med "sportdryck" men jag hade ett grymt skönt "flås" hela kvällen ;) Och inte så mkt träningsvärk idag faktiskt... längtar efter er!

anki: hej!! det mås rätt hyfsat, men är sanslöst trött! men oj va kul det var igår! kram kram

Besökare