11.9.08

I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut

Japp, då vart man på benen igen! Kanske inte helt frisk, men mycket piggare!

Sitter i soffan och är betydligt mer nöjd med bredbandet idag - jag har nämligen hittat en perfekt position här, som ger bra uppkoppling =)

Idag bjuder jag på en liten konversation från i morse när Berra och jag vaknade:

Berra: "Har du drömt i natt igen?" (Jag är en filur som drömmer en hel del, och kommer ofta också ihåg vad jag drömt).

Jag: "Jojomensan. I natt drömde jag att jag var nere på Svenson´s och skulle säga upp mitt abonnemang där (ska ju byta gym). Och då kom du in! Du såg skitnöjd ut och hade varit på Jysk och köpt värsta grymma duntäcket. Det kostade 1 999 kronor, vilket du tyckte var värsta fyndet. Och du som inte ens handlar på Jysk! Sen hade du handlat något mer också men jag kommer inte ihåg vad det var. Sen fick jag tre fina handskrivna röda häften, som såg ut som sådana man gjorde på dagis. Där skulle min fotbollstränare skriva under, för att jag skulle få säga upp avtalet! Konstigt va!?"

(Under hela mitt utlägg som jag är skitnöjd med ser Berra ut som om en utomjording intagit sängplatsen bredvid honom).

Berra: "Du funderar inte allvarligt på att sluta lägga dina pengar på kläder och i stället lägga dem på en riktigt bra psykdoktor???"

Kanske dags att skapa en ny kategori; Maria drömmer...

Inga kommentarer:

Besökare