27.9.08

Stockholm!






Ett glas vin och härligt sällskap! Vi är i Stockholm och relativt nyss hemkomna från Lidingö där vi hejat på våran fantastiska Marie som har sprungit 30 långa kilometer! Jag som är lite sentimental började ju nästan lipa när hon kom in i mål... Sjukt bra gjort Marie!!

När hon kom i mål fick hon bubbel och en Barba Stark, som är en kär favorit... Det var oerhört roligt att titta på alla uthålliga och envisa löpare som tog sig runt det tuffa varvet med extremt mycket uppförsbackar! Nu är jag sjukt sugen på att springa Göteborgsvarvet nästa år.

Om ett par timmar ska vi gå och äta på en spansk restaurang som har massor av goda tapas. Jag är ju en riktig Stockholmsnovis dessutom, så det är riktigt kul att vara här! (Jag låter som en bonde jag vet, men jag bjuder på det...)

Inga kommentarer:

Besökare