30.9.08

Min vecka


Det här blir en ganska ordinär vecka, med väldigt mycket jobb, och ganska lite skojigt. Men de veckorna behövs de också! Kom hem från jobbet för en timma sedan. Fick massor av tråkigt jobb gjort, så nu sitter jag här med en nöjd känsla i kroppen. Visst är det skönt när man avklarat trista grejer?

I morgon tänkte jag anmäla mig till Göteborgsvarvsgruppen gymet. Jag har ju bestämt mig för att springa, men jag känner att jag verkligen är i behov av teknik - och långdistansträning. Det är ju dessutom en miljon gånger enklare när man är flera som peppar varandra! Jag ska fan klara det här! ...i ett vältränat skick och inte i ett sånt skick som vid Ramnaloppet...

Återigen mamma, så kommunicerar jag med dig här på bloggen - är det tragiskt eller? Men jag tänkte i alla fall att vi kunde komma ut på fredag kväll om det passar er. Det var alldeles för längesedan nu.

Nu ska jag sova - godnatt på er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mamma hälsar att det går utmärkt!

Besökare