9.9.08

Tillbaka

Hej på er!

Efter en dryg veckas frånvaro, har jag nu hittat tillbaka till cybervärlden.

Har lämnat lägenheten bakom oss, och är numera stationerade hos mina svärföräldrar. Och det går bra. Man behöver i alla fall inte oroa sig för svält eller andra världsproblem som smutsiga kläder och sånt.

Däremot är ett minus med denna tillvaro, att jag nu inte bara har en person att gömma mina shoppingkassar för.

Jag är sjuk. Fick gå hem från jobbet idag. Ont i halsen, feber och fruktansvärd värk i hela min kropp. Smart som jag var tränade jag box igår, fast jag hade ont i halsen redan då, i tron om att det hela skulle bli bättre.

Fan, förkylning is verkligen inte da shit alltså.

1 kommentar:

Freja sa...

what !! är du sjuk? du måste krya på dig tills helgen!

Pussp usss

Besökare