30.9.08

List it

KLÄDER
Skor:
De nya Jam och Karax från Vagabond används flitigt.
Sneakers: Converse och Nike
Jeans: Underbara Lily jeans från Vero Moda är mina nya favoriter.
T-shirt: Snodda från darling, eller köpta på Jack & Jones

Underkläder: Pieces Logo Lady boxers eller spetsvarianter från H&M.


ACCESSOARER

Väska: Mitt fynd från Wedins används mest just nu.
Plånbok: En gammal Gucci-kopia från Grekland, som knappt håller ihop. En ny skinnplånbok ska bli mitt nästa köp.
Solglasögon: Det var evigheter sedan sådana kom till användning.
Klocka: En DKNY som ligger i en låda och behöver få batteriet bytt...

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Eh, ja nån helt ordinär från ICA.

Parfym: Använder flera, men just nu är favoriten YSL Cinema.
Medicin: Ingen. Tack och lov.
Vitamin: En härlig, hemmagjord vitamindrink, gjord på diverse bär och frukter, varje morgon.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa Granatäpple

Vin: Hemskt gärna, helst rött!
Bröd: Äter sällan bröd, men om jag gör det blir det Knäckebröd. Wasa Rustik.
Glass: Är inte överförtjust i glass, men en Magnum Strawberry White efter maten en varm sommardag, sitter inte fel.



HEMMA

Säng: Svärmor och svärfars gästsäng...
Lakan: IKEA?
Espressomaskin: Spanar vi efter...
Kylskåp: Miele, som står i finfina kartonger...

ÖVRIGT
Frisörsalong:
Underbara älskade Ulf på Salong Classic.
Bank: Swedbank. Tyvärr...jag borde göra något åt detta.
Mobiltelefon: Hm? Sony Ericson, en superplatt liten sak.
Färdmedel: Min favoritkille Gula Faran!

Inga kommentarer:

Besökare