1.10.08

Bra jobbat?

Det här mailet låg i min inbox idag. "Grattis till ett väl genomfört lopp!", från Midnattsloppet. Trevligt att man fick sådana goda recensioner när man inte ens sprang. Jag får väl tacka och buga ändå, jag sprang ju trots allt en mil men har inte fått något grattismail från Ramnaloppet's tävlingsledning. Å andra sidan ska jag väl inte klaga på dem, jag glömde ju själv vinnartröjan när jag agerade tävlingsledning i helgen...

Erbjudandet är ju väldigt fint dock. Byxa och jacka för 699:-. Fast det är ju klart, jag betalade 320 kronor för ett lopp jag inte ens sprang, så det blir väl inte så billigt ändå. Men lite plåster på såren i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tävlingsledningen för Ramnaloppet vill genom SkoSlynan gratulera för ett utmärkt genomfört lopp, 8 varv runt Ramnasjön.
Vi vill samtidigt passa på att bjuda in dig till nästa års lopp. Vi satsar på att höja standarden till nästa år. Då kommer vi att ha vätskekontroller, supporters och kladdfria tröjor!
Betala 395:- innan siste Oktober för att garantera din plats!

Besökare