19.10.08

Gamla minnen

För några dagar sedan hade vi en diskussion om barnprogram på jobbet. Bland annat kom "Ika i Rutan" på tal. Någon tyckte att jag var lik henne... Och jag tillhörde de barn som verkligen älskade "Ika i Rutan". Jag tyckte om att hon var rolig, men samtidigt tyckte jag att hon var en lite kuslig person, särskilt låten i början. Så var jag inne på Jessicas blogg och då hade hon gjort ett nostalgiskt inlägg. Och där var hon ju! Älskade Youtube, som skänker oss goda gamla minnen som man inte lika enkelt kunnat ta del av annars.

5 kommentarer:

Freja sa...

Att du spenderar alldeles på tok för mycket pengar på kläder visste jag redan men att du tyckte om Ika var en nyhet! Vill du veta vad jag tycker om henne? Hon är KASS! Usch vad dålig hon är!

Men jag älskar dig i alla fall det vet du! Måste komma och förbättra min garderob snart! puss puss

jess sa...

haha.. ja visst är hon är tokrolig! Tänker nu i efterhand att de måste tagit en chansning genom att släppa in henne i TV-rutan. Tänker främst på avsnittet "Ika on drugs" med låten "I want to get high.." spelandes i bakgrunden. hahaha.. Barnprogram?

Kul tjej i alla fall. :)
Kram

Anonym sa...

Jag var ju och såg Ika med Kim :)

Maria sa...

Freja: Haha nej men hon är ju urbra! Och jag älskar dig också! Mysigt att prata innan... puss puss

jblanc: vaaaa??!! haha det här måste jag kolla in. finns det på youtube också??

elin: va? va ni? det hade jag velat följa med på! när var det och var? kram

Maria sa...

Freja: Haha nej men hon är ju urbra! Och jag älskar dig också! Mysigt att prata innan... puss puss

jblanc: vaaaa??!! haha det här måste jag kolla in. finns det på youtube också??

elin: va? va ni? det hade jag velat följa med på! när var det och var? kram

Besökare