20.10.08

Glada saker idag


Så för att göra någon ännu lite mer upprörd, genom att vara lite lycklig, tänker jag nu precis som underbara J lista de saker som gjort mig glad idag:



  • Jag fick en stund i skogen för mig själv, tidigt i morse

  • Jag har skrattat, skrattat och skrattat ännu mer, tillsammans med helt underbara arbetskamrater, säljare och chefer

  • Ätit en god långlunch i mysig miljö (lyx för såna som jobbar i butik)

  • Köpt in massor av fina väskor, sjalar, strumpbyxor, trosor och annat fint. Dessutom fick jag en bh!

  • Jag har fått andra människor glada genom att berätta för dem att de är fina och duktiga

  • Min omtänksamma darling kom förbi jobbet med keso, avokado, banan och torkade blåbär så jag fick något i mig innan jag tränade. Hann inte fixa detta själv...

  • Jag var superlycklig när jag fick köra box efter jobbet - vilken skön känsla i kroppen efteråt!

  • Svärmor hade gjort sin goda tomat-fårost-chili salsa som man äter med grovt bröd. Mums efter träning!

  • Svärmor hade även omtänksamt flyttat helfigursspegeln i vårt rum till ett annat ställe som är mycket bättre och närmare eluttagen. Så hade hon lagt hårtork, plattång och locktång där. "Jag har gjort en grej, men du kanske blir arg, du får se om du tycker det blir bra", sa hon innan hon visade... Snällt, eller hur?!

  • Pratade i telefon med samma underbara J - du är så himla bäst!

Oj, det är verkligen många saker som gjort mig glad idag! I morgon ska vi åka och beställa tapeter till huset - det händer grejer nu!



1 kommentar:

Freja sa...

åhh jag som tyckte att jag var så tråkig när jag viskade bredvid Freja! Det är alltif lika kul att prata med dig vännen! Måste komma och hälsa på snart!

Besökare