20.10.08

Drogliberal?

Okej. Man kanske inte uppfattade saker och ting på samma sätt när man var barn som man gör idag. Det har jag märkt lite då och då under mina år som vuxen. Hur länge jag nu varit det?

Hur som haver. Jag skrev ju om "Ika i Rutan" häromdagen. Och att jag gillade hennes program när jag var liten. Jessica kommenterade att det fanns ett avsnitt som hette "Ika on drugs". Jag trodde att det var ett skämt. Det var det inte.

Säg mig, var jag drogliberal när jag var liten, eller visste jag helt enkelt inte bättre? Jag är rätt säker på att det handlade om sistnämnda. Jag har ju alltid varit lite blågöd. ;-)

SVT hade nog inte placerat det i tablån år 2008 i alla fall.

1 kommentar:

jess sa...

haha.. skitsamma, jag skrattar lika mycket nu som när jag va liten.
:)

Heja ika! on drugs or off

Besökare