14.10.08

Skön solskensdag

Idag ville jag shoppa lite i det fina vädret. Blev en perfekt liten väska i brunt läder för tio ynka kronor på Röda Korset, och en jättesöt tunika från Only. Förstnämnda ingick i min speciellt utvalda kategori "preeeeeciiiiis en sån väska som jag letat efter". (Den som ursäktar alla köp oavsett pris och dag. Nu var ju tio kronor inte så farligt dyrt dock). Sen köpte jag en annan grej också. De kostade allt annat än tio kronor. Och det är allt annat än lägligt en vecka innan lön. Så därför pratar vi inte mer om det nu.

Har hunnit med att träffa hela släkten idag; fikat med systrarna, druckit kaffe hos mormor och varit hos mamma och pappa. Det har varit riktigt skönt. Kvalitetstid till tusen.

Och det här med bilder från huset... Jag var för trött klockan sju i morse för att ens komma ihåg att ta med mig kameran. Ska försöka nästa gång vi åker ut.

Inga kommentarer:

Besökare