20.11.08

Addicted





Att jag är lika insnöad på Vero Moda, som min sambo är på ett visst bilmärke, känner ni ju redan till. Men jag tror jag har blivit helt insnöad på något annat på bokstaven V också. Nämligen Vagabond.
Hösten har gjort mig till ett freak, med tre stövlar från detta märke. Och våren verkar inte bli bättre. Jag blir nog helt enkelt ett ännu värre freak då. Men det finns det säkert någon som är glad för....
Hope/Grace-kopian längst upp råder ingen tvivel om att jag ska ha. Den röda är ju obeskrivligt läcker och de längst ner kan nog bli riktigt snygga till lösa, slitna jeansshorts, en vit romantisk blus och en cool nitväst. Addera solbränna, korta lackade naglar, en god parfym, strandhår och gott rosévin. Började jag just längta efter sommaren för ett slag måntro?

Inga kommentarer:

Besökare