24.11.08

Framsteg

Idag när jag kom hem från jobbet, visade darling bilder från huset - köket sitter uppe på väggen! Det låter kanske inte så märkvärdigt, men det känns helt sanslöst underbart att det faktiskt går framåt med raska steg! I morgon fortsätter svärfar med golvläggandet - obeskrivlig lättnad när det rullar på såhär. Peppar, peppar...

Tyvärr kan jag inte lägga upp bilderna, då jag saknar kabel... Ni får hålla tillgodo!

I morgon är jag ledig och har inget planerat. Men efter att ha sett väderleksrapporten, har jag i alla fall konstaterat att jag ska ge mig ut på en långpromenad och njuta av det vackra vädret. Det ska nämligen bli plusgrader, blåsigt och regn heeeela veckan lång från onsdag. Och sen ska jag öva på att inte göra åt några pengar på löningsdagen... Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Besökare