2.11.08

Skön söndag


Vaknade kvart i tio i morse, efter att ha stensovit i nästan tio timmar. Bredvid mig i sängen låg en helt däckad sambo. Precis som jag gissade, blev det fylleslag för honom och morbror... Käkade en skön frukost och stack ner en sväng till Knalleland. Var i behov av några grejer, som jag behövde införskaffa. Alla tre har att göra med de senaste dagarnas minusgrader...
  • Skinnhandskar
  • Isskrapa till bilen
  • Löpartröja

Det är ju inte skitkul att komma ut till bilen på morgonen och upptäcka att man inte har någon skrapa och inte heller några vantar. Fy farao vad kallt det har varit! Samma sak när det gäller löpartröjan - man behöver ett tredje lager om man inte vill frysa ihjäl nu.

Fick tag i samtliga saker, så nu är jag redo för vintern! En skitskön tröja från Craft, skinnhandskar på KappAhl och - surprise - det är rosetter på dem! Hahahaha...

Sprang sedan ut på en helt underbar och samtidigt skitjobbig löprunda. Benen var onda och sega, men jag tog mig runt! Min kropp är fruktansvärt öm efter boxen igår. Kände även att jag har sträckt mig i en muskel i ryggen, så det blir ingen combat idag. Måste ta det lite lugnt...

Inga kommentarer:

Besökare