19.11.08

Godkväll

Hallå på er! Hur mår ni idag?

Jag är på gott humör, har precis ätit fantastiskt goda laxbiffar med parmesanost och persilja. Supergott! Ska se om jag hittar receptet så ni själva kan laga det. Sprang min sedvanliga runda på rekordtid ikväll, trots att jag fick håll och fick hålla riktigt låg takt det sista. Gött!

Igår var jag och mina härliga butikschefskollegor på kurs i Stockholm hos Bestseller Academy. Vi fick en riktigt bra heldag och massor av bra verktyg för att coacha våra säljare till att bli ännu duktigare. Så på måndag ska jag hålla en egen utbildning för dem. Känns väldigt inspirerande! Precis vad man behöver såhär inför julen. Var även ute på en tidig löprunda i Stockholm igår morse, och höll självklart på att inte hitta hem till hotellet igen... Förvånad? Nej.



Sen tycker jag att ni alla ska äta på McDonalds i helgen. Varför då? Jo, därför att 10% av intäkterna går till ett nytt Ronald McDonald hus i Linköping. Min älskade vän J och hennes sambo bodde på Ronald McDonald i Göteborg, under Frejas första åtta kämpiga månader i livet. Och de hade aldrig klarat sig utan detta underbara hus! Så nu vill jag ju självklart hjälpa andra barn och deras anhöriga att skapa ett nytt sådant hus. Och lite McDonalds sitter ju aldrig fel, eller hur?

2 kommentarer:

jess sa...

Åh.. kurs!! Amän fy va fubbigt! Inget sånt i sikte för vår del vad det verkar som... :(
Var den bra?
Kram

Maria sa...

Den var fantastiskt bra! Jag är jätteinspirerad! Trist att du inte fick åka... :( Jag trodde att du skulle vara där, så jag blev lite besviken... Men det var mycket BC från BSR och Norrlandsbutikerna. Ann från Karlshamn som var med på Modul 1 och Anna från Falköping var de enda jag kände igen förutom de från våra butiker då. Var Tina som höll i kursen.

Besökare