11.11.08

Läckert med leggings



Det kändes som att trenden med latexleggings knappt han försvinna, innan den kom åter. Dock tycker jag att de som syns i år är betydligt snyggare än de som fanns förra året. Det är inte riktigt så mycket latex, utan mer skinnkopior med lite mer klass. Just nu har vi en riktigt snygg variant som heter Nadia leggings och kostar 159.95:- på Vero Moda. De är sjukt snygga och dessutom har de väldigt bra passform som ger, om jag själv får säga det, dödsläckra spiror... Och det är ju inte fel! Jag hittade ingen bild på dessa, men de är extremt lika de som Michaela har på bilden här ovan.

Snart kommer även Lexy leggings till butiken, de är en skinnkopia i tjockare kvalitet, med en detaljsöm över benet och kostar 399.95:- Min favorit är att kontrastera dessa typer av leggings med stickade stortröjor och transparenta tunikor. Addera ett par mc-boots, stora armband och en kanske snygg kavaj med upprullade ärmar så blir du skiiiitsnygg. Jag lovar.

Inga kommentarer:

Besökare