1.11.08

Trött, tröttare, Maria

Megaskoj blogg jag har just nu. Jag underhåller er verkligen, eller hur?

Jag har inte ordnat något bredband. Jag snålade ur och tyckte det var onödigt att binda upp sig på ett avtal för arton månader framöver, när jag inte kommer behöva det mer än ett par månader...

Och helt ärligt tror jag inte att det hade blivit så många inlägg den här veckan, även fast jag hade haft uppkoppling. Jag är helt slut. Det känns som att jag har sprungit rätt in i en vägg. Har varit intensiva dagar på jobbet, och många stressmoment. Jag tycker om stress i positiv form, men den här veckan har bara innehållt negativ sådan. Hoppas verkligen jag känner mig piggare i morgon, så att jag orkar med nästa vecka. Om ett par veckor, när vi är halvvägs inne i årets lugnaste månad i min bransch, ska jag ta ledigt ett par dagar och bara göra ingenting.

I förmiddags stapplade jag på bakfulla ben (after work igår) till gymet för att köra box. Ångorna runt mig var nog inte att leka med. Tur att min boxkamrat var med på samma aw, så hon var inte mycket bättre hon...

Nu är vi hemma hos min morbror med familj. Har vankats släktmiddag, men resten av gänget har åkt hem. Mamma och jag tog en härlig promenad till kyrkogården, efter maten. Det har varit en riktigt fin dag! Sedan stensomnade jag i soffan efter kaffet... Och nu sitter sambo och morbror och dricker varsin Long Island Ice Tea... Jag har en känsla av att det kan sluta med ett fylleslag ikväll, för deras del. Gula Faran är med mig på kalaset, så det blir väldigt stillsamt för mig. Ha en trevlig lördagskväll, vad ni än hittar på!

1 kommentar:

Freja sa...

ja jag har undrat om din data hade smält sönder så du inte kunde blogga! Själv har jag tillbringat lördagskvällen på alla 4:a - ja, och fogat alltså! Nu börjar det verkligen likna nått och jag hoppas jag kan byta ut husvagnens frostiga sits mot en varm toaring snart!

Besökare