26.11.08

Nouba





En nykomling, men redan favorit i min sminkväska, är Nouba. Jag har varit nyfiken på detta märke, men inte kommit mig för att prova. För ett par veckor sedan hade vi Klubbkväll på Vero Moda, och blev då sminkade av Kicks´makeupartister. Hon använde då Nouba´s skuggor på mig och jag blev väldigt nöjd. Då köpte jag den här fyrpaletten ovan, nr 626. Den gick loss på 325 kronor vilket jag tycker var ett bra pris för så många skuggor. Pigmentet i skuggorna är väldigt bra!

Nu var jag sugen på en lila skugga. Tidigare har jag alltid köpt Make Up Store´s skugga i färgen "Diva", som är lite brunlila, men det fick bli en Noubaskugga den här gången också. Hittar inte någon bild på tvåpaletten jag köpte, men det är nr 69 och den påminner om den ovan, men helt enkelt mer lila. Den kostade 220 kronor.

Tillsammans med bra penslar, är det svårt att misslyckas med ögonmakeupen med de här skuggorna. Jag rekommenderar Nouba varmt!

Inga kommentarer:

Besökare