5.8.09

Åh vad det är roligt att handla...

Idag vete fan om det lönade sig att jobba. Vi åker till Stockholm på mässa och fest med Bestseller om en vecka och blir borta i tre dagar. Då måste man ju handla något nytt att ha på sig. Eller ja, det är i alla fall en jävligt bra ursäkt för att handla. Å andra sidan tycker jag att jag kan belöna mig själv med det, eftersom jag redan sparat ihop alla pengar till resan, fast det är tre månader till vi åker. Följande hängde med mig hem idag.


Kommer ni ihåg den här? Jag älskade den som en tok redan då och till min stora glädje hade de lagt produktion på den rosa färgen. Jag är verkligen ingen rosa tjej, men den här tycker jag mycket om. Till min förvåning passar jag i den också. Annars kan det vara svårt, det där med ljusa pasteller.


Idag anlände även Pieces´favvisar Funky Denim leggings, med nitar på sidorna denna gång. De kom även i stentvättad grå och en variant i nyss nämnda färg, men med kilar i fuskskinn. Riktigt läckra de med.



Det vankas, som sagt, fest och jag har drabbats av ett sug att bära kjol, då det var oerhört längesedan sist. I vintras hade jag nog kjol varenda dag men jag har kommit helt ifrån det det senaste. Har tröttnat lite på vippiga kjolar och den här är sitter som ett "ålaskinn", som pappa skulle säga. Ivrigt påhejad av min chef, med lovord som "den töjer sig" (vilket jag ju vet att den säker gör, men ändå), köpte jag den. Är väldigt nöjd. Ett helgalet linne till detta. Festens mesta färgklick? Jag. Garanterat.



Gissa vem som kommer vara snygg nästa vecka? Mohahahaha...

2 kommentarer:

jess sa...

Garanterat snyggast :)
Ha det så roligt.. (ja e inte bitter...hrm)
kram

Maria sa...

ska du inte med?! =(

Besökare