9.8.09

Min prinsessa


Det börjar sina i varenda parfymflaska jag äger. Jag använder flera olika, då jag är världens mest ombytliga människa... Har varit och sniffat på lite nya men har inte hittat någon jag verkligen fallit för. Därför gjorde jag nu slag i saken och beställde hem min absoluta favorit som inte går att få tag på här i stan. Valde mellan Wang och YSL Cinema (som jag också tycker riktigt bra om), men det blev förstnämnda. Tycker YSL känns lite mer passande framåt de mörkare månaderna på året. Som en vinterdoft liksom. Det kanske verkar konstigt att tycka så men det gör jag, haha!

Har aldrig bestämt parfym på nätet innan, och har ingen aning om det kanske fanns billigare nånstans, men jag är trött och ska sova så jag orkade inte leta. Dessutom verkar frakten gå fort (vi får hoppas att det går lika snabbt som de lovar på hemsidan). Hur som haver, hos parfym.se klickade jag hem den.

(Fan jag gjorde en sökning till och där var den billigare. Skit samma, en hundring hit och dit).

Inga kommentarer:

Besökare