2.8.09

Ett år äldre


Då var man ett år äldre! Firade min 25-årsdag igår med släkt, familj och vänner. Vädergudarna visade sig från sin vackra sida och bjöd på sol en stor del av dagen. Jag är helnöjd med dagen och sänder ett stort tack till alla er som uppvaktat mig!

Såhär dagen efter är jag lite seg. Det blev dock inte så sent, då kalaset startade redan på eftermiddagen och jag känner mig inte dålig då jag tog det lugnt med vindrickandet. Men man blir ju alltid lite slö dagen efter ett ståhej.

Jag fick fina bidrag till reskassan inför novembersemestern, massor av vackra blommor (konstaterar att jag behöver köpa fler vaser...) och SATC-boxen av syrran och hennes kille. Mina bägge systrar hade även knåpat ihop en fin historia på rim om mig, ur ett systerligt perspektiv, som lockade till härliga skratt. SATC-boxen öppnades i förmiddags och jag har redan betat av nio avsnitt. Perfekt present verkligen!

Inga kommentarer:

Besökare