10.8.09

Blekfis


Jag skrev att morgondagen kanske blir bättre. Men just det - det är ju inte i morgon än!

Skulle precis sätta mig i bilen för att åka till solariet så jag är lite brun och fräsch på torsdag när vi åker till Stockholm. Då plingar det till i mitt bakhuvud - nåt om att man inte ska sola när man använt Voltaren-gel- Vilket jag smorde in typ hela min kropp idag och igår med, i väntan på naprapat. Går in på Fass och mycket riktigt, läser jag det här.

  • Voltaren gel innehåller propylenglykol, som kan ge hudirritation.

  • Undvik direkt solljus och solarium under behandling och 2 veckor därefter,, t.ex. genom att täcka behandlat område med kläder.

Dessutom har jag världens största myggbett på foten som kliar så jag blir tokig. Jag kanske ska smörja in skiten med lite Voltaren nu när jag ändå inte kan sola. Tror bestämt att jag behöver låsa in mig, min dator och SATC-boxen i sovrummet en stund. På återseende.

Inga kommentarer:

Besökare