10.8.09

En underbar jävla måndag

Den här dagen har varit bra på många sätt.

Jag vaknade inte av alarmet idag, utan av att Berra petade på mig och frågade när jag skulle åka till jobbet. Fumlade efter mobilen som låg nånstans under mig i sängen och konstaterade att jag skulle åkt till jobbet för ungefär tio minuter sedan. Fint, försov mig sisådär en timma och fyrtio minuter. Starkt jobbat bruden.

Har haft sån fruktansvärd värk i rygg, axlar och nacke i veckan och igår blev det olidligt. Bokade tid hos naprapaten till i morgon och har ätit Voltaren samt smort in hela kroppen med detsamma idag. Kul att jag hade merchandisebesök så att hela dagen gick ut på att flytta kläder - skön behandling för redan onda axlar.

Brände ju mig på locktången i lördags och i natt hade jag lyckats ligga och riva upp den lilla skorpa som bildats. Detta märkte jag inte förrän jag sprutade parfym rätt i såret. Åh så skönt det kändes.

Kameralinsen var lite skitig så jag var ordentlig och tog fram putsduken och fixade. Resultat? En helt vit och dimmig skärm - hundratio gånger sämre än när jag började putsa. En av alla de bra saker som hänt idag.

Positivt - gårdagen kanske blir bättre?

Inga kommentarer:

Besökare