11.8.09

Spenderbyxorna på


Det blev en dyr dag idag... Startade med frukost på stan med min goa arbetskamrat. Sen hängde vi på låset till Make Up Store klockan tio för jag skulle köpa på mig lite nya sminkprylar. Tiina är utbildad makeupartist och var så gullig och följde med mig och gav råd om vad jag skulle investera i. Tjejen som jobbade på MUS-butiken var dock ett skämt. Vi var i den lilla butiken en kvart och hon sa inte ett ljud. Verkade mest sur över att Tiina kunde hela sortimentet utan och innan, i stället för att tyckat att det var roligt att hon var kunnig! Hade det inte varit för att det bara finns en sådan butik i stan så hade jag skippat handlingen.

Efter shoppingen gick jag äntligen till min naprapat och fick knäckt lite kotor. Jag var extremt lipig dock så akupunkturnålarna åkte bort knappt innan de han stickas i. Satan vad dåligt jag mådde av dem. Får avvakta och se om det behövs en till behandling.


På jobbet dök det upp snyggaste jeansen. Jag har gått i valet och kvalet att slå till på ett par som vi fick in för några veckor sedan. Tyckte dock att de inte var tillräckligt smala nedtill så jag har väntat. Och tur var väl det för idag kom det in samma tvätt men med smalare ben och lite mer slitningar. Har har ni en sneakpeak på dessa.

Inga kommentarer:

Besökare