5.8.09

Denimshorts

Idag lyckades tre töser på jobbet, ta på sig exakt samma jeansshorts. Jag förmodar att vi alla fick sommarkänningar, när vi vaknade till sol i morse! Och här är beviset på att jeansshorts är en grymt bra investering sommartid. Passar att matcha till vad som helst.


Den här bruden har randig tunika från Only och likadana skor som jag, fast svarta. Skorna är från Skopunkten (om jag inte missminner mig).


Fröken som jobbar på herravdelningen, kör en grym stil med flanellskjorta från Jack & Jones.



Och så har vi mig... Skjortan har sålt helt sjukt bra och det kan man förstå, för den är grymt skön och kostar bara 179,95. (För den som är sugen på en egen, finns den även i vitt och lila). Det breda armbandet är från Jack & Jones och det andra armbandet fick jag i födelsedagspresent av Berras brorsa och hans fru. De köpte det på sin semester i Makedonien och ag älskar det verkligen! Skor från Eurosko

2 kommentarer:

Robin :) sa...

Vilka fina ben..
Ser lika lena ut som insidan av en mussla :)

Maria sa...

det gillar du va... =)

Besökare