25.4.10

Härliga helg

Igår var vi ute i skogen hela dagen lång. Jag invigde mina nya gummistövlar, Sarek Plus, från Tretorn. Vi drack öl och åt ägg -och korvmacka.

Det bjöds på Baileys och fika i solen. Alla var på väldigt gott humör!


Vi löste rebusar...


...och svarade på massor, mer eller mindre, kluriga frågor.



Mot slutet var jag ordentligt snurrig efter ett sex timmar långt dryckesintag.

Så då åkte vi hem till mamma och pappa och vilade en sväng. Sen var det dags för dusch och ombyte och det blev grill, dans och trevligt umgänge hela kvällen, innan vi däckade i säng vid ettsnåret. I morse åt vi mysig frukost och sedan drog vi oss hemåt. Toarpakampen 2010 är avklarad, och det blev mycket lyckat!

Jag släpade mig iväg till Bodycombaten halv fem idag, vilket jag kände mig väldigt nöjd med. Sen åt vi söndagmiddag hos vänner och nu är det dags att avsluta denna härliga helg. I morgon kommer hantverkare med byggställning till huset - det är dags att starta renoveringen.

4 kommentarer:

Karin G sa...

Härligt med Toarpakampen, det väcker fina minnen, hehe!!

Spännande med mera renovering!:)

Kram på dig Mia

Maria sa...

Åh ja visst är det ett vårtecken, som dessutom får en att reflektera över härliga minnen :)

Ja nu är det full fart här hemma, det är väldigt rörigt men det är bara att stå ut :)

Hoppas fina Karin mår bra också. Jag har förstått att ni har flyttat till annan lgh där uppe, har jag rätt? :)

Kramar

Karin G sa...

Den som väntar på något gott...!:) Jag kommer gärna förbi å spanar i sommar när jag är hemma, om jag får?

Jajemen, du har så rätt så! Numera bor vi i en charmig liten lya vid Sankt Eriksplan (om det säger dig ngt). Du/ni är såå välkomna!

Maria sa...

Självklart är ni hur välkomna som helst!! =) Åh jag har så dåligt samvete ibland för att man aldrig hörs av... Tänk vilka olika liv man lever!

Det skulle vara superkul att komma upp en helg, om vi skulle försöka ta och göra verkligehet av det och inte bara prata om det... =) Är ju så lätt hänt... Jag ska prata med mannen min... Kram

Besökare