10.4.10

Inspiration på hög nivå

På sista tiden har jag tröttnat lite på min blogglista, alltså de bloggar jag brukar besöka. I synnerhet när det kommer till inspiration! Det är trist med de större bloggarna, och jag har spanat efter lite andra kul tjejer. Nu har jag hittat en, som kan vara min absoluta favorit ever. Hittade henne på vimmelbilderna från Charlottes bloggfest och blev så kär. Ulrika, en oerhört söt tjej med helt fantastiskt skön stil. Det är sällan man tycker att varje outfit en person bär, är snygg. Men nu har jag ägnat senaste timmen åt att spana igenom hennes blogg, och jag tycker fasen att allt hon har på sig är snyggt. Dessutom är hon så vacker och hennes hår är helt underbart.

Jag konstaterar även att 1) jag önskar att jag fick ha på mig second hand varje dag för där hittar man de finaste och mest unika skapelserna 2) jag vill köpa en systemkamera

Jag ska jobba på detta. Under tiden, spana in!






















Inga kommentarer:

Besökare