5.4.10

Mera hus

Fick just mail av min arkitektvän, som varit snäll och lagt in bilder på vårt hus i ett dataprogram där hon mixtrat med olika fasader och färger. Jag är insnöad på cederträ, som här på bilden nedan. (OBS! Detta är inte vårt hus, jag vill inte visa några bilder än, ni får hålla er...). Vi har nästan exakt likadana fönster som detta hus och det är ju viktigt att ta hänsyn till, när man bestämmer färg/träval.

Det finns en stor nackdel med detta material dock. Det är apdyrt. Vi fortsätter fundera...


Nu ska jag hoppa i säng. I morgon har jag besök från distriktsmerchandiser och börjar jobba tidigt. Sen blir det en snabbsväng hem för att piffa innan jag ska till Åhaga med en vän och titta på Mia Skäringer. Har planerat in en öl efteråt också. (Naturligtvis). Sen jävlar är det dags att hitta formen igen, har träningspass bokade tors-söndag. Jag längtar som en galning efter att få träna! Schemat är dock fullbokat fram tills torsdag, så jag får helt enkelt hålla mig... Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Besökare