2.4.10

Segt

Har precis ätit frukost och försöker motivera mig att lyfta på ändan och hoppa in i duschen... Går sådär. Det blir jobb idag och i morgon, vilket känns sådär just nu. Men jag är säker på att det kommer kännas bättre så fort jag är på plats. Blir en ganska kort dag idag ändå, vi har bara öppet 11-17. Sticker dock inte under stol med att det hade varit skönt att vara ledig i stället...

Igår kväll tog jag det lugnt och var hemma hos mor och far. Hjälpte dem att göra en affisch till en fest som föreningen ska arrangera i juni. Blev väldigt nöjd med resultatet! Saknar att sitta och leka i Photoshop, det är ett grymt kul program!

Ikväll har mannen lovat att laga mat till jag kommer hem, så det blir bara mys. Jag jobbar i morgon med, men sen framåt kvällen då jäklar är det fest för mig med! Glad påsk på er alla!

Inga kommentarer:

Besökare