10.4.10

Så var det äntligen dags igen

Idag åkte Brorsan och jag till gymet, för första gången på nästan två veckor. Dessutom råkade vi åka till Knalleporten istället för Centrum, men vi hann i tid till spinningpasset ändå. Jag svettades kopiöst redan under andra låten och även fast mjölksyran infann sig flera gånger under passet, kändes det oerhört skönt att vara igång igen.


En väldigt bra dag, toppades med veckans Allas i brevlådan


Och förresten, om klickar på bilden så ser ni hur mongoful min framtand är. Dessutom sitter den inget vidare och de har uppmanat mig att vara jätteförsiktig för att provisoriska lagningar lätt trillar av. Det är ju som en "påträdd tand" utanpå den kraftigt nedslipade riktiga tanden. Och jag har verkligen ingen lust att gå runt som ett "tannalöst tröll". Om elva dagar får jag förhoppningsvis min porslinskrona.


Inga kommentarer:

Besökare