11.4.10

Om att vara ledig och så frön

Tre dagar går fort, men jag känner mig starkare och lite som att jag håller på att plantera väldigt mycket frön inuti mig själv. Jag hoppas på fina skördetider i år.

Berra startade lördagen med finfrukost, Fattiga riddare och blåbärssmoothie. Jag nöjde mig med sistnämnda och havregrynsgröt.


Samma person stod även för helgens shopping (eller nja okej då, jag har köpt en skinnjacka för 80 kr på secondhand och ett par nya löpartights). Fem par pjucks. Bra jobbat! Men sen shoppar han ju bara en gång om året också.


På lördagkvällen var jag stylist och chaufför åt Lara Croft och Anna Bergendahl, som skulle på fest.


När detta var avklarat tog mannen och jag på oss mjukiskläderna, styrde bilen till ICA och handlade lite tapas. Sedan spenderade vi första lördagkvällen på evigheter, hemma i soffan. Det var det bästa jag gjort på länge!


Utan bild, men fortfarande saker jag gjort: ätit söndagmiddag hos svärföräldrarna, kört söndagsspinning och solat solarium. Vilket slutade lika illa som förra gången. Med ett helt uppbränt arsle. Jag förstår inte detta, jag har aldrig varit med om det förut?

Never mind. Nu laddar jag för en lång arbetsvecka!

1 kommentar:

karin. sa...

haha, snygga skor ;)

Besökare