10.5.08

Barn på besök

Idag går så mina vänner den låååånga Linnemarschen på 42 km. Jag önskar dem lycka till! Själv ska jag jobba i det fina vädret.

Jag har besök av min sjuåriga kusin, som har sovit över här. Det här med barn är ju skojigt, men innehåller en himlans massa kalorier. Igår var det ofrånkomligt med McDonalds, så det blev fredagsmiddagen. Sedan skulle det handlas godis i alla möjliga konstiga små burkar. Nappflaskor och burkar med godishalsband och en och annan ordinär godispåse. Och jag var inte stark nog att motstå att själv äta några bitar. Vi hyrde en film, men det var himla kul att samtidigt spela gitarr, spela spel på min mobil (som inte fått vara ifred en sekund...) och göra femton andra saker samtidigt. Till frukost ville fröken ha chokladpudding. Snart ska vi ner på stan och kolla in någon väska som hon har fått span på. Det är lustigt, men jag känner mig verkligen som en gammal tant som inte fattar nånting! Olika figurer som är populära, kläder jag trodde hon tyckte var jättefina som totaldissas. Nu förstår jag varför föräldrar inte fattade någonting när man var liten...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej älskling!!

saknar dig så mycket !! Vi MÅSTE träffas snart! puss

Maria sa...

Buuuäääh jag saknar dig med! Usch nu får det snart vara nog nu tycker jag att ni ska komma hem! Puss puss

Besökare