13.5.08

Man kan aldrig tro att det här är en bra digitalkamera

Fattar inte vad som hänt med min kamera. När jag använder självutlösaren så blir det sinnesjukt dåligt upplösning. Har en Canon IXUS70 så det är ju ingen pisskamera ändå. Dessutom fick det bli en äkta bloggpose, som jag är ganska allergisk mot. Men jag får försvara det med att jag räddar er från ett gräsligt kameraface. Här är iaf me today. Nu drar jag till mormor och dricker kaffe i solen ute på landet.


KLÄNNING Gammal kjol som jag hittade på second hand
KAVAJ En gammal goding från Vero Moda
BÄLTE Second hand

4 kommentarer:

Anonym sa...

men hallå!

det ser ut som du varit på solsemester för tusan hakar! superfräsh och nygjord i håret och allt. Fy fy fy ska gå och pudra mig lite brun nu...

puss

Nybörjaren sa...

va glad för solen och njut ordentligt för här i Östersund snöar det!! Ha en underbar dag! kram kram/Sanam

Maria sa...

jossan: ja men jag pressade järnet i torsdags när jag var ledig så att jag skulle kunna mäta mig med de satarna som fick vara lediga i helgen. Inte jag alltså... Bilden talar nog lite väl positivt dessutom.

Maria sa...

sanam: usch ja du det lät verkligen inget vidare! tur att du inte blir långvarig där uppe...:-) kram

Besökare