18.5.08

Ge mig en mellanöl, tack

Igår var det kalas. Jag blandade min egna Cosmopolitan och drack ur mina nya fina glas, som jag köpt till ändamålet. Frågan är om det här med sprit är så himla bra egentligen. När jag vaknade i morse kändes det som någon kört över mig med en fet Hummer. Både i kroppen och i själen. Det är nog lika bra att dricka mellanöl egentligen. Max.


02.23 En av anledningarna att hoppa spriten. Enda sättet att få med skorna i bild var att vresa upp benet sådär lagom sexy på en stol. Det var en omöjlighet att balansera in i klassik bloggpos, den halva sekund det tar för kameran att lösa ut. Tragiskt.

Men jag träffade två av mina kusiner. Och vi bestämde att vi ska ordna en kusinträff. Det var tredje gången på två veckor som vi bestämde det. Så nu känner jag att jag måste sätta igång och bjuda in folk om det ska bli någon kusinträff. Nu ska jag laga kärleksfull spaghetti bolgonese med massor av parmesan till min darling. För han är verkligen värd det idag.

Inga kommentarer:

Besökare