29.5.08

Inte fn var det så kul att vara förnuftig - men snart är det helg



Ni minns kanske mitt inlägg från häromdagen. Jag kunde inte motstå den underbara kjolen. Så nu är den min. Etthundrafyrtionio kronor från Cubus. Men jag höll mig från klänningen. Däremot köpte jag en bikini idag, på KappAhl. Måste säga att de hade många fina bikinis. Densamma jag la beslag på, fanns även i en hysteriskt cerise färg, som jag också blev väldigt förtjust i. Men det blev en klassisk svart tillslut. Jag gillar inte bling-bling, men det här var lite lagom. Inte för att jag tror att det kommer bli sommarens enda bikini-köp om jag känner mig själv rätt...

Har nyss varit hos svärföräldrarna och hälsat på. Tog en mördarjoggingtur dit - bara uppför - men fick god mat efteråt så det var det värt! Nu är det bara en arbetsdag kvar innan en oerhört underbar helg väntar...

Inga kommentarer:

Besökare